yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Selasa, 28 April 2009

macam2 jadik..




erm..sabtu lepas sepupu saya bertunang..ngan org selayang..nasib baik dekat je..petang tu plak kawan baik saya farizzah selamat menjadi isteri org..tahniah 4 both of u..ahad plak family saya wat berkampung..letih gak coz macam2 nk wat..kena plak saya tak sihat..tghari tu gak g klinik..nasib baik dok umah parents..so, ade lah org yg leh tgk kan maisarah..walaupun tak sihat ptg tu g gak amik tempahan kasut kait dari miss lynda..thanks ye lynda utk kasut2 tu..comel2 belaka..siap bagi hadiah utk maisarah lagi..mmg nak tempah lagi..lagipon senang berurusan dengannya..gambarnye nnti saya tepekkan coz ader prob skit ngan com ni..so, semalam mmg mc so lepak umah je..demam mmg tak larat..arini walaupun tak larat saya gagahkan diri gak..bile ader anak ni mmg automatik jadik kuat..kalau tak sape lagi nk jage dier..hubby tersayang pon dah demam..mlm tadi pas makan mmg bg dier mkn ubat..ari ni kalau tak ok mmg nak kena bawak g klinik..bile samapi opis terbaca pasal selsema babi tu jadik takot plak..insyaallah ok semuanye..maisarah pon dah sihat sepenuhnya..lega rasenye..dier dh mule memanjat pagar umah wan nye..pening pale tgk..ayahnye suke bile tgk anaknye begitu coz ni lah mase yg dinantikan katenye melihat anaknye aktif macam anak org lain..bace blog mel tadi baru teringat yg dier ke bali utk honeymoon bersama hubby tersayang..saya doakan mel dan abg agil selamat pegi dan selamat balik..dan bawak balik berita gembira..:)arini ade je hal yg jadik kat opis..tapi nasib baik ati ni dah ok skit..klu ikutkan mmg sedih je..tapi dah ok..

Tiada ulasan: