hepi mother's day...

erm...semalam adalah ari2 yang indah untuk semua ibu coz semalam adalah Hari Ibu..saya tak lah sambut sangat coz cukuplah saya rasekan ucapan dari org2 tersayang..mule2 ingat nk lepak putrajaya ngan hubby..tapi disebabkan baju melayu hubby yang nk dipakai 23hb ni tak ditempah lagi terus kami tukar plan..lagipon saya ngan hubby tak g menjemput lagi utk adik saya kawin..so, semalam lah aktivitinya..bercakap mengenai hari ibu ni mmg saya rs macam dunia ni tak best kalau saya takde ibu..pendapat saya ibu adalah segala2nya..ibu juga adalah kawan baik kite walaupun kite dh kawin..huhu..tak semua leh menjadikan suami sahabat utk bercerita..kadang kala kita rs ibu adalah tempat yg sesuai dan selamat utk kite bercerita..ibu juga kenal sikap anak-anaknya..ibu akan lebih tahu mengenai masalah yang dihadapi anak..pendapat saya tentang ibu saya adalah dia seoarng ibu yang sangat kuat..dia membesarkan kami tanpa rs jemu dan penat..hingga kini dia adalah ibu yang istimewa..kami semua sangat menyayanginya..kadang2 saya rasa nak jadik kuat macam ibu..tapi kadang2 saya tak terdaya..hepi mothers day ibu..i love u so much...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)