yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 29 Mei 2009

hujung minggu tiba lagi...

tajuk dah best tapi cuti nye membuatkan aku sibuk..huhu..malam ni rsnye lepak umah aku dulu kot..esok tghari br berangkat ke rumah ibu...esok jiran sebelah umah aku bertunang..malam plak hubby keje.so, kena lepak ngan maisarah dulu..ahad plak adek aku akan bertandang ke rumah suami dier..petang adalah hari utk aku dan hubby berehat bersama maisarah..petang ni plak adalah hari utk membuang duit..huhu..jusco wangsa maju wat jcard fiesta..leh lah intai2 baju raye maisarah..rase rindu sangat kat maisarah sekarang ni..bile baca majalah mami&baby, tengok gambar maisarah kat ofis ni rase rindu yg teramat sangat kat dier..(kat hubby lagilah rindu...huhu) tak sabar rasenye nak balik umah...

Tiada ulasan: