yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 6 Mei 2009

konsert..ngee...


erm..macam pelik je kan saya nak g konsert ni..hehe..search mmg saya minat dari dulu...saya dah mintak tlg ibu dapatkan tiket utk konsert di bukit jalil pada 1 ogos ni..hubby saya dah ketawa2 bile saya kate nk g konsert ni..rsnye kena ajak ayah g kot coz hubby macam tak caye je saya nak g..my father pon minat search..hehe..kalau dapat g mmg best gile punye..i will try to go..huhu..ader sape2 yang berminat nk g same ke?

Tiada ulasan: