rajin plak...

lame gak tak update blog ni..erm...dah seminggu ni keje aku masak je kat umah waktu balik keje..rajin la plak..hubby plak semangat nk suruh masak..saya pon jadik semangat gak lah coz ader org nk tlg mkn ape saya masak..huhu..malam ni takdelah masak coz malam ni ibu akan lanje kami makn beramai-ramai...di kfc jelah..hehe..ramai malam ni akan g makan..18 orang termasuk maisarah..esok adalah hari sibuk juga...aku akan g ke umah mertua coz kakak iparku akan membuat majlis harijadi untuk 3 anak buahku dan adik iparku..semalam aku ngan hubby bz wrap hadiah di umah..4 hadiah tu...takdelah pakar membalut tapi leh lah skit2..masiarah plak bile tgk mainan yang banyak dier pon nak lah..sampaikan tak heran ngan mainan dier..ahad petang ni plak kami akan ke umah mel di putrajaya..huhu..lame dah tak jumpe kwn2 lame..mesti best punye..to auntie mel and uncle agil nntikan kedatangan maisarah..lame kite tak berjumpe..hehe..to zubaidah and farizzah malam ni kite akan berjumpe..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)