stress...

tajuk atas menggerunkan sebenarnye coz bile tgk tajuk org akan kate kite ni bermasalah...semalam saya bleeding balik..macam org nk dtg period balik..so, tanpa dilengahkan call hubby ajak g klinik utk berjumpe ngan doktor kesukaan kami..(sape lagi kalau bukan dr hisham...)first question doktor tanye peknen ke?kamim katelah kalau peknen dah seronok doktor..tapi kali ni berbeza coz darah saya dah stop tapi tiba2 kuar banyak balik..so, doktor kate perlu scan dulu tgk kedudukan rahim dan check takot2 ader ketumbuhan or cyst..so, kenalah scan dan sambil tu doktor tunjuk overall saya punye perut..alhamdulillah doktor said everuthing ok..rahim saya pon berada pada kedudukan yang betul tapi scan mmg menunjukkan rahim saya masih bleeding lagi..so, doktor kate mmg period lagi..after semua tu doktor kate saya terlalu stress..saya tau nape saya stress..kerja saya ni yg memerlukan sy melihat nombor setiap hari membuatkan saya stress..lain rupenye keje di bahagian akaun dan keje di bahagian statistik..waaaa....sebab tu hormon saya tak seimbang..he said saya kena teruskan gunekan yasmin utk stabilkan period saya for 2 months..after that baru dibaut treatment....he said i need rest..so, kami dah amik keputusan pas semua majlis family saya dan hubby settle, kami akan bercuti..ke mana? maybe melaka..hubby kate mmg kena kuar dari kl coz kalau tidak mesti ader je jemputan lagi..so, ape2 jemputan utk 27-28hb ni akan kami batalkan..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)