yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 29 Julai 2009

alhamdulillah...everything ok..




semalam kami g klinik coz seharian semalam saya rase tak larat sangat..mengah semacam..so, g jumpe doktor hisham coz kebetulan kandunganku dah masuk 6 minggu..doc kate kena datang ms 6 minggu coz nk tgk luar atau dalam rahim..alhamdulillah bb ku di dalam rahim..lega sangat2..tapi sempat lagi doktor berkata dengan muke nye yg serius mintak datang lagi 2 minggu leh tak?nk scan utk tentukan heartbeat, tarikh due dan yang paling kelakar kami dengar adalah nk tgk u peknen kembar or sorang coz perut u mmg nampak besar..ditambahkan lagi ssh utk doctor scan dari pelbagai scan..doc nampak muke pelik je..erm..kuar dr klinik hubby kate tak mungkin kembar coz kami bukan ader keturunan yg dekat2 ni..just ader pon sebelah ibu iaitu nenek sedara, pakcik, dan dua pupuku..selepas tyu lom ader yg dapat kembar..tapi kami kate tak mungkin lah kembar..hanye naluri seorang ibu yg leh merasa bayi yang dikandung ini kembar atau tak..bagiku melihat nye di dalam rahim membuatkan kami rase seronok dan bersyukur sangat2..seorang atau dua kami tak kisah..janji sihat semuanye..melalui hari2 yang mendatang mebuatku berfikir..lain pulak mengandungkan yang ini..saya lebih cepat penat dan mule tak larat..dulu semuanye ok..takde masalah..mule tghari semalam dah mule rs mulut ni tak leh berhenti mengunyah..pening..dah mule kuat makan lah ni..hubby ader pesan semalam makan benda yang berkhasiat dan makan dalam kuantiti yg sikit tapi kerap..dier tak nak saya dan anak di dalam ni tak sihat..saya perlu ingat pesanan nye..just yang paling hubby kesian saya cepat mengah sejak dua menjak ni..nk wat mcm mane kan...demi anak kite sanggup time ape pon dugaan...maisarah macam biase je cume dua tiga menjak ni dier suke menjerit..habit dier agaknye..kat sini saya sertakan gambar dier yang terkini...mmg comel anak daraku ini..

Tiada ulasan: