yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 27 Julai 2009

jumaat...


jumaat g keje macam biase..dan sakit pon dah kurang..rs skit2 je..petang balik keje g carik susu utk maisarah dan susu saya..dah kena minum susu balik..kali ni tak nak minum anmum..hubby kate pilih jelah susu ape2 yg saya rs ok..so, saya pon pilih lah susu mamil mama..malam tu plak kami g mali's corner celebrate besday adik iparku sofi yang ke 23 tahun....kami doakan dier cepat kawin ngan cik bedah..huhu..so, malam tu pas mkn balik umah..sofi dan cik bedah datang umah antar kan cupcakes for me..terima kasih lah banyak2..kat sini saya sertakan sekali pic cupcakes yg cik bedah tempah utk sofi..

Tiada ulasan: