yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 27 Julai 2009

sabtu dan ahad yang padat jadualnye..



sabtu lepas mmg padat jadual kami..walaupun saya baru peknen tapi saya gagahkan jugak utk kuar ari tersebut coz niat saya mmg nak tgk kawan2 yg selamat bersalin pada hari tersebut..so, pagi tu pas bekfes saya terus gerak ke umah fazlina untuk melihat qaseh nur adlina..mmg comel..walaupun baru 25 ari tapi dier nampak cerdik..pas dah tgk qaseh, kami gerak ke kapar klang..nasib baik kami tak sesat..so, sampai umah kak siti muslimah kami di jamu makan nasi ayam..mmg ramah keluarga nye..kami datang untuk melihat siti zulaikha yg pada hari itu telah berumur 26 ari..kami tak dapat singgak lamelah coz banyak lagi umah yg kami nk g..pas balik dr kapar kami bertolak ke bukit tinggi klang..mule2 g sesat gak coz mase datang dulu kami ikut highway kesas tapi kali ni kami ikut jalan dalam..mmg pening skit..sampai umah diana just tinggal ngan adek nye coz ibu dier kuar jap..kedatangan kami utk melihat muhammad adam adzrooney..kat sini saya sertakan gambarnye..mase dah sampai baru sy teringat kat ain..sorilah banyak2 coz tak sempat nk bgtau ko ain yg aku dh sampai umah diana..aku btl2 mengejar mase..kami mmg tak lame di sana kerana jam menunjukkan jam 3 lebih..kuar dr kampung tu kami singgah di suraunye sebelum bertolak ke putrajaya...di putrajaya kami ke rumah dylla untuk melihat nur sofea aamilyn..comel je sofea iras muke ayahnye..pas dah tgk sofea kami lihat jam dah menunjukkan kol 5.30 petang..teringat dah janji ngan farizzah nk g umah baru dier...so, kami pon g lepak kat umah dier..dalam kol 6 lebih kami g pesta buah2an..pas dah membeli belah kami terus lah balik ke kl..mmg penat tapi seronok coz akhirnye saya dah dapat lihat kesemua baby..so, malam tu tido lewat skit coz layan drama di tv3..pagi ahad tu bangun lambat skit coz hubby kate lewat sikitlah ke sungai buloh..kami bertolak ke sungai buloh kol 11 pagi..settle menempah kambing utk maisarah kami g umah sepupu kami di kundang..petang tu balik umah dan terus berehat..alhamdulillah akhirnye dapat gak saya carikkan kambing untuk di buat akikah maisarah..

2 ulasan:

mRs aGed berkata...

FUYO..RAJIN BETOL KO PG BJALAN2..
Niway..diana ok ker?baby nya sihat?

nur rabiatul adawiyyah berkata...

kena g...diana ok..anak nye pon sihat..putih tol anak dier..