akhirnya...

jumaat lepas adalah hari lahir maisarah mengikut kalendar islam..malam tu kami lepak kat umah ibu coz ibu ajak makan ramai2 kat umah..malam tu gak maisarah wat satu kejutan..dier dah leh berjalan..mmg rase seronok sangat2 tgk dier dah berjalan..dah leh berjalan dier tak nak duduk plak malam tu..takpelah..janji dier gembira..sabtu plak saya bawak ibu ke tesco coz nk g beli barang2 kering untuk majlis maisarah minggu ni...balik tu dah mule rase tak larat coz saya mmg sakit tekak..tiba2 petang tu sakit dada melanda..mmg rase sakit sangat..hubby balik keje petang tu terus bawak g klinik kita..kami terus dapat jumpa doktor tanpa perlu menunggu giliran..hubby ku ingat suspek h1n1 coz mase tu saya demam..saya kate jangan dimintak lah..masuk2ktor kate saya bukan kes h1n1..walaupun saya demam tapi tak berapa tinggi doktor kate..sakit dada saya berpunce dari gastrik saya coz saya tak makan sangat ari tu coz saya sakit tekak.balik tu hubby kate perlu makan dan makan ubat..pas maghrib saya tido sekejap..mmg sakit lah mase tu tapi alhamdulillah dah beransur ok..arini pon tekak saya tak berapa sakit lagi..semalam pon mmg lepak umah untuk berehat dan melayan kerenah maisarah yang comel tu..huhu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)