yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Selasa, 18 Ogos 2009

dugaan lagi...

jumaat lepas saya g kerja macam biase..ibu kate tak yahlah cui coz along ngan ibu dah cuti..tghari tu saya kuar rehat dan pergi mencari baju untuk dipakai pada hari sabtu..tapi malangnye baju nye takde..mmg sedih coz takkan nk pakai baju lame kan..balik tu hubby kate cube carik kat tempat lain..pon takde gak..sampai umah ibu satu kejadian yg tak disangka berlaku ketika hujan lebat...khemah yang dipasang runtuh plak..patah besi2 nye..call org khemah katenye akan datang mlm tu tapi malam tu dier bg msg katenye akan datang sabtu pagi..so, mmg risau sangat2 lah coz majlis nye adalah pada hari sabtu..so, sabtu dalam kol 11 baru mereka datang pasang khemah..sebelum tu mmg berlaku gaduh kecik gak lah ngan ayah coz dier risau khemah tak hias2 lagi coz khemah nye lambat..tapi keadaan dapat ditenangkan oleh adik beradik ku..sebelum kehmah sampai sempat gak lah saya g jusco beli baju..nasib baik ader..baru dikuarkan bajunye..tu yg dapat beli..sebelum ni carik takde pon..

2 ulasan:

mRs aGed berkata...

atul sorry yerk x dpt pergi...abg agil kjer..lagipun ptg tu kitorg ader kenduri arwah..

nur rabiatul adawiyyah berkata...

takpe...aku tau..aku pon faham..