happynye...

pagi ni tadi saya baca blog my friend mel..tahniah kepada mel coz dah peknen..akhirnye ko peknen gak mel..rase gembira tak terkata coz my fren ni dah 2 tahun kawin..tahniah pada mel dan abg agil..nnti kami akan same2 berpantang dan same2 extend sem..huhu..dan arini hepi gak coz malam tadi saya dah berazam tak nak ikutkan sangat morning sickness saya..hubby kate baguslah kalau ader semangat..dan pagi ni saya dah tak muntah2 lagi coz pas gosok gg wat macam takde ape benda yang berlaku..huhu..malam tadi dan sahur pon dah boleh makan banyak2..seronok je rase coz sebelum ni mmg ssh nak makan nasi..ibu kate kena pakse gak diri ni makan..maisarah makin hari makin kelakar je tgk dier..mane tak nye asyik nak senyum2 nampak kan 5 batang gg dier tu..hubungan dier ngan saya pon dah nampak ok sikit dari dulu..ibu banyak kali pesan jangan lembik2 kan diri nnti anak kat dalam tu mengikut..so, aktif skit..this week ader kelas..tak bestnye coz isnin cuti..tak dapatlah rehat lame2..huhu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)