yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Selasa, 15 September 2009

anak ku yang comel...

last sunday saya ader kelas..tgh tak five bakal biras saya mms saya a picture..ingatkan gambar ape..rupenye gambar anak daraku ketika berada di rumahnya..bile tgk gambar tu rase rindu sangat kat dier..bile tengok gambar tu jugak rase dah besar anak daraku ini..dier adalah seorang budak yang mudah dijage mengikut kate kawan2 ku..ye ke..alhamdulillah..mmg tak banyak ragam..ayahnye pulak yang kuat menyakat nye..anak daraku yang sorang ni tak pernah ganggu tido malam ayah dan maknya dari kecil sehingga sekarang coz dier takkan bangun malam meminta susu..doktor amat terkejut bila kami beritahu begitu coz badan dier pon tak pernah susut2..alhamdulillah..maisarah faham yang maknya amat sibuk..begitu juga ayahnya..sebab tu dier menjadi seorang anak yang baik..kami berdoa agar anak di dalam kandungan ini akan menjadi seperti kakak nya..kat sini saya tepek kan gambar yang saya terima tu...


2 ulasan:

Naz-Segalanya disini berkata...

mcm muka ayah dia

nur rabiatul adawiyyah berkata...

a'a...mmg sebijik muke ayahnye...