yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 11 September 2009

apelah nasib anak di dalam ni...

erm..tajuk kali ni macam kejam je kan..tapi seorang mak yang kenal erti betapa indah melahirkan takkan kejam kepada anak-anaknye..pagi2 lagi dah sadis plak..dua tiga ari ni penyakit susah nak makan datang balik..isau plak badan makin kurus..perut maintain tang tu gak..walaupun meningkat besar tapi tak macam peknen kan maisarah dulu..isau gak..nak buiat macam mane kalau buke pose pon tetap ati ni tak nak makan..tak taulah nape..hubby pon tengok macam tak larat je nak tegur dah...pagi tadi pas sahur ape yang dimakan kuar balik..hubby tengok pon terkejut coz biase muntah air je..kali ni teruk plak..hubby pesan kalau karang tak larat buke terus..tak mau pose2..thanks ye sayang..esok ader kelas..luse plak kelas dan ader test lagi..nak baca buku sekarang ni ssh skit coz maisarah dah mule memunggah ni..malam tadi pon sempat study sikit pas tu kena tutup buku coz maisarah nak tumpang baca sekali..anakku yang seorang tu dah makin bijak..macam2 dier nak buat..pagi tadi dah bangun awal2 pagi pastu keje nak menyengih je..mak nye nak mandi pon dier nak ajak main dulu..nasib baik cuti sampai isnin..so, aderlah mase nak main ngan dier..cakap pasal cuti isnin ni saya cuti coz nak siapkan kuih raye..raye dah tak lame lagi..walaupun cuti tinggal sikit saya tetap nekad nak cuti gak coz hubby asyik tanye bile nak wat kuih raye..dier dah rindu kuih saya lah tu coz tahun lepas tak dapat wat..hehe..hopefully isnin ni sihatlah nak wat kuih raye..

2 ulasan:

Mummy_Sofea berkata...

atul ciannya..alahan la 2...sama cm dilla prgnntkn sofea smpai muntah air jer..bhya tau..silap2 kna tahan wad cam mmber dilla..dila nsib x...la larat lg nk bt kuih raya ek..

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tulah dilla..kali ni leh melepek je ni..nak jalan pon mmg malas sebenarnye..tapi ingatkan barang2 untuk puteriku tu tak siap lagi kena gagahkan diri gak..kuih raye wajib buat lah dilla..nak rase feel raye..hehe