yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 18 September 2009

settle...

balik semalam cube bincang ngan hubby ape2 masalah yang terjadi..hubby kate senang je..kite jangan pk ape2..jangan masuk campur hal mereka..kalau mereka jemput kita pergi..kalau tak kita jangan pergi..hubby kate pk kan anak kat dalam dulu baru pk kan masalah orang..kalau mase yang dibuat tak sesuai ngan mase kami hubby kate abaikan je..kita pon ader rancangan kita sendiri lagi..pas hubby dah pujuk lega sikit..pas tu dah kongsi ngan kwn2 mslh ni terus lega..jangan serabutkan kepala kerana orang..hubby kate baik kite fokus persiapan untuk raye ni..thanks sayang coz memahami..hubby kate kalau nak jalan kami berempat je pon dier tak kisah..nanti pk lah ke mana nak pergi..yahoooo...raye ni pon saya tak update blog rasenye coz malas nak usung laptop ke hulu ke hilir..pas raye baru update ape2 yang nak di update..pada kawan2 semua hati2 di jalanraya..jumpe lagi di laman ini selepas raye..salam..

Tiada ulasan: