yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 16 November 2009

I'm Yours



selepas mempunyai anak seorang...



gambar di hari perkahwinan...

tiba-tiba plak berkenan nak masuk pertandingan yang dianjurkan oleh lyafrina..hope pn lyafrina berpuas hati..huhu..ni nak kena cite serba sedikit tentang hubby saya..tu aderlah syaratnye..yang tak nak baca jangan baca ye coz kat sini saya nak bagitau dan puji tentang my hubby...kami dah berkahwin selama 2 tahun..dan sekarang kami mempunyai seorang cahayamatadan bakal memiliki seorang lagi cahayamata pada bulan Mac nnti..saya memang rase terharu dengan pengorbanan hubby ku ketika melahirkan anak sulung kami..dari saat saya kesakitan dia tak pernah tinggalkan saya walaupun sesaat..walaupun ketika saya tido dier tetap setia menunggu..selepas saya melahirkan anak kami dia lah yang telah melayan kerenahku ketika di hospital dan di rumah..ketika pantang suamiku lah yang menguruskan diriku dan anak..apabila saya di dalam keadaan sedih dengan kesakitan tentang cara nak menyusukan anak hubbyku lah yang menemaniku..walaupun dia bekerja di siang hari tetapi apabila di malam hari dia tetap bangun untuk membantuku mengurus anak kami..kini apabila saya sakit dia akan menjagaku bagaikan puteri dan sehingga kini anak kami semuanya dia yang uruskan dan kalau makcik2 ku berjumpa mesti mereka akan kata untung dapat suami macam en hubby ku kerana semuanya hubby yang buatkan..memang saya rasa bersyukur teramat sangat keran dikurniakan suami seperti MOHAMAD FIKRI BIN ANUAR...sayang, saya menyayangimu sehingga akhir hayat..

Tiada ulasan: