yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 14 Januari 2010

mak nak minta maaf pada kawan2 mak...

dua tiga menjak ni mak rase sibuk sangat tambahan plak kandungan mak dah masuk 30minggu..ayah pun bz ngan keje..sabtu ahad pon ayah keje gak..ayah cuti pun bulan satu ni just mase pakcik sofi tunang je..nasib baik ader kakak maisarah teman mak..kalau tak mesti mak boring..nak wat macam mane ayah kena carik duit lebih untuk kita sekeluarga..lagipun tak lame lagi adik nak lihat dunia..lagi banyak duit nak pakai..ader gak org tanye kat mak yang suami kamu tak cuti ke?asyik kej je..nak wat macam mane..dah tuntutan tugasnya begitu..alhamdulillah rezeki pun makin bertambah dua tiga menjak ni..(bukan nak eksyen ye..ni rezeki anak2..tapi tak leh cakap besar tau...banyak dah kwn mak yang suke eksyen bile duit lebih sikit...huhu)keje mak dah tetap..pas ni tak yah lagi potong kwsp..clear dah payslip mak..huhu..mak dah pilih taraf berpencen..ayah pon naik gaji bulan ni..ot ayah pon dah naik kepada rm350 sebulan...tu sebab ayah kate kena keje keras..leh dapat ot banyak2..mak pun tak kisah..janji ayah ok..tapi kalau ayah penat atau tak sihat mmg mak suruh cuti coz duit banyak pun tak gune kalau sakit kan...dah meleret plak cite mak ni...
mak ni sebenarnya nak minta maaf pada kawan2 mak..especially pada dylla a.k.a mummy sofea, nat a.k.a ibu adam,naz a.k.a ibu rikazz, lina a.k.a mummy fia, myra a.k.a mummy zara..kepada dylla sori sangat coz tak sempat wat entry khas untuk baju yang dikau kirimkan untukku..ape pon atul nak ucapkan terima kasih coz dylla susah2 hadiahkan atul baju peknen yang comel tu...kepada kawan mak yang lain mintak maaf banyak2 coz tak dapat hadir majlis harijadi anak kalian...mak bukan sengaja tak nak hadir tapi mak betul2 tak kesempatan untuk pergi. ayah nampak gak perubahan muka mak bila tak dapat hadir majlis2 itu tapi ayah kate dier tak leh elak kalau kena keje..mak teringin gak nak jumpe kawan2 mak yang mak kenal hanya di alam maya...tapi setakat ni mak hanya kesempatan jumpe dylla je..harap nye mak dapatlah hadir besday anak mak yang sorang lagi ni iaitu besday sofea puteri kepada wina...harap ayah tak kejelah minggu depan..

2 ulasan:

winarizull berkata...

harap2 atul dapat dtg..jaga diri bebaik ya atul...

nur rabiatul adawiyyah berkata...

insyaallah wina...