besday ibu yang ke 53...

arini tanggal 10 march 2010 adalah hari jadi ibuku yang ke 53...selamat hari jadi ibu..kami semua sayang ngan ibu sangat2...terima kasih juga alang nak ucapkan coz dah besarkan kami semua jadi insan yang berjaya dalam hidup waaupun tak keje besar..ngee....mmg tak terucap dengan kata2 pengorbanan ibu...banyak sangat..dari alang 12 tahun ibu besarkan kami adik beradik sendirian...kalau diingatkan peristiwa yang lalu memang sedih sangat2..puas dah kite hidup susah..bile teringat cite2 macam ni teringat kat nazz...nasib kite lebih kurang sama kan nazz...tak maulah sedih2 di harijadi ibu ni..oh ya..tak celebrate ke?dah celebrate dah isnin malam aritu coz takot alang bersalin awal..kami tunaikan hajat ibu nak makan di memori corner taman melati..malam tu kami ramai yang makan western..huhu..tapi satu je lagi saya tak buat untuk ibu saya..huhu..tak g beli hadiah lagi coz tgh pk ngan hubby nak belikan apa untuk ibu..petang ni hubby kate kite g beli ye sayang..ibu tak mintak ape2 tapi tak sedaplah tak bg ape2 kan..sabtu ni adik kate kalau tak bersalin lagi dier nak saya masak makanan yang sedap2...huhu..ingat nak belikan kek untuk ibu tapi sape nak makan kek tu nanti ye coz adik beradik kami ni susah sikit nak makan kek..last2 buang jelah jawabnye..lagi tak baik kan..erm..akan difikirkan..tak pon saya watlah kek coklat untuk ibu..ibu suke makan kek coklat..ape2 pon kalau sempat saya update lah ye untuk jamuan kecil sabtu ni...kat bawah ni gambar ibu saya...


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)