yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 18 Jun 2010

hepi father's day...

erm..awal ke wat entry ni...tak kan..ahad ni je father's day kan..ape mak nak bg ayah ye...mak bg bb lagilah..haha..mane leh..

kat sini mak nak ucapkan Selamat Hari Bapa kepada hubbyku En MOHAMAD FIKRI BIN ANUAR. terima kasih coz jadik ayah kepada anak2 kite...sayang adalah ayah yang terbaik kepada anak2 kite..


orang selalu kate orang laki ni malas nak jage anak..ye ke..tapi mak akan nafikan sekeras2nya..sebab ape?????kalau kamu semua tak setuju tu pendapat kamu masing2 ye..ayah kepada anak2 mak tak malas ye..mak kalau bab2 anak ni memang mak malas sikit..shopping untuk anak2 mak memang mak rajin..hehe..takpe ayah sudah faham..kalau mak tension ngan anak2 ayahlah yang layan anak2..kalau bab2 tukar diapers anak mmg ayahlah yang tolong tukarkan..kadang2 tu kami berebut nak tukarkan..tapi akhirnya mesti ayah yang menang..ayah kalau balik memang anak2 lah utamanya..kalau kat umah pon macam tu..ayahlah yang wat keje umah seperti membasuh, menyidai, menggosok baju bila mak tak larat. kemas umah.dan kadang2 ayah masak..hehe..malas kan mak..

tapi mak tau malas2 mak ayah tetap sayang kat mak..hehe..perasan lah ko atul..tapi ayah selalu kate dier sayang mak..alhamdulillah setakat ni kami bahagia lagi..mak harap kami akan kekal bahagia sampai bila2..ayah teringin benda kat bawah ni..aritu mak nak belikan ayah tak nak..mak rase macam nak hadiahkan kat ayah tapi mak ingat pas wat majlis untuk anak2 mak baru mak belikan lah..mak tgk bajet mak dululah..leh je kan bg hadiah lambat2..huhu..


apepon kepada ayah anak2 mak kami semua sayangkan sayang sangat2..mmuahh!!!

3 ulasan:

Rizziela berkata...

Rajinnya ayah..untung mak dapat ayah

nur rabiatul adawiyyah berkata...

alhamdulillah dapat en hubby yang begini..

Xyra berkata...

bole je belikan dslr tu...memang mahal tapi cari yang bole bayar installment so xde la terasa sgt..hehe