yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 5 Julai 2010

persiapan majlis 1

persiapan besday untuk anak2 mak perlu dibuat..semalam mak lepak kat umah wan dah wat perbincangan untuk menu sempena majlis tu nnti..mak nk tanye pendapat kawan2 mak kalau leh lah kan..cukup ke makanan yg mak nak wat ni..menunya:



1. laksa

2. meehun goring

3. satay ayam dan daging

4. roti jala

5. dadih

6. cupcakes

7. nugget

8. isi ketam (ala2 nuget)

9. hotdog

10. bubur jagung (ni masih dlm proses mencari org nk wat)

11. air sarsi

12. buah tembikai


mak risau kalau tak cukup..mak wat utk 200-300 orang makan..rasenye cukup kot..untuk goodies dewasa maksu berhajat nak bg pulut kuning ngan rendang daging..untuk kanak-kanak mak masih blm pk lagi..tapi dah beli satu biskut utk diberi..so, tunggu....belon dah ader, kad dah mule edar..khemah dah tempah, jurufoto sudah ditempah kat zaza...rase tak sabar menunggu hari majlis...ape lagi yg tak cukup ye...

2 ulasan:

Rizziela berkata...

Wah! meriahnya sambutan b'day..mesti happening kan

nur rabiatul adawiyyah berkata...

meriah ke rizziela? biase2 je..dtglah nnti..