yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 23 Ogos 2010

MAK KESEDIHAN....

erm....mmg mak sedih tapi mak tak tunjuk kat sape2...maka kalau nangis pon mak nangis sorang2...banyak sangat yg wat mak sedih...pertamanya mak telah diserang demam panas yg teruk selama 5 ari...so, selama 5 ari tu marissa tak nak direct bf..huwaaa...nk perah pon mak tak larat dan mmg takde susu..macam mane nk ader susu kalau mkn pon tak lalu dan nak minum pon tak larat...kalau mak leh lawan mmg mak nak lawan tapi Tuhan je yg tau keadaan mak mase tu..tapi sekarang sejak dah kurang panas br adik nak bf ngan mak tapi production mmg dah kuranglah...
bile dah demam penyakit lain pon mulelah timbul...sekarang ni mak kena sakit ulser yg teruk dan sakit keseluruhan mulut. gusi mak semua bengkak, gg macam nak tertanggal...4 biji gg semua goyang...gg depan plak tu..mak dah g dentist..dapat antibiotik utk seminggu..kena jumpe doc balik pas seminggu...mak kadang2 terpk nape mak diberi dugaan seberat ni...tapi ayah selalu pujuk..ayah kate ader hikmah atas ape yg terjadi...
sekarang ni ulser mak dh mule kurang..cume gg yg bergoyang ni masih bergoyang..aduhai...harapnye baiklah menjelang raye ni..kalau tak malu mak nk berjalan tanpa gg...huhu....mak kena kuat sekarang ni demi anak2 mak..mak pon dah berbincang ngan ayah..pas ape yg terjadik kat mak, ayah kate peknen lambat lagilah..cian tgk kes mak ni..takpelah ayah, kalau ader rezeki kite time..kalau tak kite cubelah elak..



1 ulasan:

Rizziela berkata...

Semoga cepat sembuh yer