yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 12 Ogos 2010

selamat berpuasa semua

hari ni dah ari kedua semua umat Islam berpuasa..tapi mak br nak wish kawan2 dalam blog...biaselaha sekarang ni mak bz skit..nape mak bz ye....mak bz coz PA kat tempat mak dah bersalin..so, mak kena tanggung keje dier..org kate kaya lah mak nnti..huhu..takdelah kaya mane tapi penat tau coz kena pla nak akhir thn ni..statistik mak lagi nk kena wat...wat mase ni mak masih menstabilkan diri dalam erti kate lain membiasekan diri dalam bilik PA ni dulu..dh ngam ngan bos barulah mak sambung keje mak sebagai kerani tu..tapi sikit2 mak wat gak..kalau tak bertimbunlah keje mak...
semalam mak berjaya pose..mmg letih tapi bertahan gaklah...ape cite terbaru dua2 puteri mak ye...sebelum tu mak nak cite ttg susu badan..ape jadik ye ngan susu badan mak?susu badan mak dah kuranglah bln pose ni..tapi mak tetap nak perah gak..mane tau kan rezeki dapat lebih..mak nak cube bf adik selama yang mungkin...harap berjaya lah..kat umah mak bagi adik direct bf...adik mmg suke kalau dapat melekat ngan mak je...mak lagi suke..rase tenang je..
berbalik ps kisah puteri2 mak ok...kakak sekarang macam biase makin byk akal..ader je yg dier nak terokai..mmg angin tapi biel tgk kelakuan mereka jadik nk ketawa je..kalau dlm keta sebelum nk g keje tgk kakak mak rase berat je nk g keje coz comel tgk muke dier pagi2...so sweet...kakak pon dah makin byk cakap..ader je yg dier nk bgtau..
ape jadik kat adik marissa? adik sekarang ni makin comel gak..badan masih maintain..tapi acu kate nampak adik makin susut coz sejak pandai meniarap ni..takpelah..janji anak2 mak sihat..adik mmg suke berborak2..kalau nak tido tu kdg dier ajak mak bercakap dulu..mmg mak balik keje letih tapi family come first..ape yg anak2 nak mak cube tunaikan dulu..kalau mak dah tak larat baru suruh ayah watkan..
bisnes biskut mak dah tak jadik ke?erm...mestilah jadik..utk tempahan kali ni 4000 keping mak ngan ayah perlu wat..org kate sikit tapi bagi mak yang beranak dua tu dh cukup byk..alhamdulillah rezeki anak2 mak coz spare semua ni..kalau takde bonus leh lah duit ni tampung sikit2..so, mule 10 Ramadhan mak akan cube wat sikit2 biskut ni..semuanye akan dibantu oleh ayah lah..huhu..cian ayah...nk wat macam mane..kena carik duit same2..sekian cite dari mak...


Tiada ulasan: