yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 5 Ogos 2010

selesai sudah...

entry kali ni mak nak cite pasal majlis anak2 mak..tapi sori gambar xde lagi..nnti bile auntie zaza bagi gambar baru mak upload gambar2 nye...sabar ye..
alha,dulillah setelah berhempas pulas selama beberapa hari akhirnya settle gak majlsi anak2 mak..terima kasih kpd yg membantu..family, kawan2 baik dan semualah..
Mak nak ucapkan terima kasih kat semua yg hadir..korang mmg bestlah..maisarah mmg syok pada hari kejadian..sampai malam dier punye keseronokan tu..pada yang dtg membawa hadiah juga terima kasih..semua hadiah best2..makanan pon alhamdulillah mencukupi..
sori pada mama natt coz ms dier sampai kami dah mule kemas khemah..makanan pon dah tak pelbagai..next time kite bertemu lagi ye natt…kalau mu makan laksa ku nnti dtg lah rumah kami ye…terima kasih jugak kat zaza coz sudi jadik jurufoto pada hari kejadian dan sanggup melayan karenah kami..ape2 pon nntikan gambar2 dari zaza ye..tq semua..

2 ulasan:

MaMa aDaMaQiL berkata...

huhuhu patutnye mama natt ni yg kene mintak maaf sbb dtg lmbt..tp apepun puas ati dpt mkn laksa mak atul..mmg best...kalo buat lg jgn lupe jmpt ek'..hehehe

nur rabiatul adawiyyah berkata...

confirm punye atul ajak...