yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 3 September 2010

mak yang emosi.....

tajuk mak ni selalu tak best..best ke tak best mak tetap nak conteng kat blog mak ni..ni blog mak so mak leh tulis ape yg mak suke..nape mak emosi..mak emosi coz mak tgh sedih sangat2..nape mak sedih?mak sedih coz mak dah tak larat nak pendam ape yg mak rase..ape mak pendamkan..mak tak leh nak tulis dalam entri ni sangat coz kalau org nye baca akan wat gaduh...
cume ape yg mak leh kate leh tak sape2 tolong jangan nak kaitkan lagi ex bf ayah dalam rumahtangga mak ngan ayah..kalau ayah suke ngan dier dulu nape ayah kawin ngan mak kan..ayah kawin ngan mak coz ayah sayang kat mak sangat2..ayah pon dah tak nak sape2 kaitkan atau cite lagi tentang benda yg dah lepas...lagi satu tolong jangan pandang rendah kat mak ngan ayah..kalau duit kami tak melaut atau membukit pon kami tak kisah coz kami bahagia..kami pon belum mintak makan ngan org lain..kami masih cukup makan, pakaian, dan kami masih boleh bercuti ngan anak2..
bagi mak duit melaut atau membukit kalau tak bahagia dan anak2 tak kenal kite pon nak wat ape..semua tu tak gune..bagi mak bile kebahagiaan itu ada maka wang boleh dicari dengan satu rase yang seronok sekali..mak hanya mintak tolong kat sape2 yg berkenaan tolonglah jangan cemburu ngan ape yang kami ader sekarang..walaupun kami susah tapi kami teramat2 bahagia...

2 ulasan:

Naz-Segalanya disini berkata...

em atul..naz pun pernah mengalami nasib lebih kureng mcm atul.lg lg ex gf hubby naz tu mendapat sokongan family mertua..pedih btol..tp naz xmau pts asa

nur rabiatul adawiyyah berkata...

ye ke naz...atul ni mmg tak nak putus asa...tapi ayat2 mereka menikam jiwa.huhu...