yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 16 Mei 2011

2 orang puteriku...

lame dah rasenye tak cite pasal kakak maisarah dan kakak marissa..alhamdulillah anak2 mak sihat semuanye..dua2 kakak ni dah tak sabar agaknye nak tunggu adik dier lahir agaknye..kalau mak sakit perut mesti kakak maisarah akan kate baby nak keluar ke mak?cerdik anak mak..sekarang ni tak boleh cakap apa2 yang negatif nanti kakak maisarah ikut...kakak marissa macam tu jelah..kadang2 kesian ngan kakak maisarah coz selalu kena buli dengan marissa..nak wat macam mane..adik marissa nye lebih garang dari kakak...
sekarang ni umur kakak maisarah dah 2 tahun 9 bulan..marissa plak 1 tahun 2 bulan..memang lah macam2 perangai kan budak2 ni tapi mak masih leh kawal lagi anak2 mak..diaorg semua anak yang baik..kalau nakal sekali sekala tu biaselah..budak2 nak membesar kan..tapi kadang2 tengok ayah macam nak naik hantu gak..nasib baik mak ni jenis penyabar..mak selalu cakap kat ayah ajar anak lembut2..anak2 kite jenis lembut..kalau cakap kasar2 lagi dier tak nak dengar..kalau cakap lembut2 dan belai2 diaorg suke..
kadang2 bile kakak tido mak jadik sedih automatik..yelah biasenye budak2 lain umur macam kakak baru nak dapat adik..tapi kakak dah nak masuk dua orang adik dah..takpe sayang..berapa pon adik kamu mak ngan ayah tetap sayang anak2 mak sama rata..kepada dua orang puteri2 mak, mak bangga ada anak seperti kamu berdua dan mak bersyukur sangat2 dikurniakan anak2 yang baik seperti kamu berdua..mak harap anak mak yang sorang lagi kat dalam ni akan ikut perangai kakak2 nye..mudah untuk diuruskan..

2 ulasan:

Mama Kyra berkata...

kak maisarah dh besar..dh matang..sbb tu dia sabar bl adik marissa buli dia..hihi..nti ahad jupe ngn mama eja ye..

nur rabiatul adawiyyah berkata...

mmg byk sbr mama eja..tapi klu ilang sbr pening plak mak dier ni..