yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 18 November 2011

apa yang musyrif leh buat?


seksi plak gambar sy mak letak...malu sy..seksi2 comel tau syg...ape sy leh wat ye...esok sy genap 5 bulan..jap je kan sy dah besar...sy suke lagi nangis malam2 ajak mak temankan sy..tapi sy tgk mak saya relaks je handle sy..mane tak relaks syg..mak dah 3 anak..jadik biase je nangis2 tu...sambung baliklah cite saya..saya dah boleh meniarap..mule2 dulu saya lambat meniarap mak ngan ayah isau...tapi sekarang mereka dah pening coz saya suke ronda satu rumah..yg paling kelakar sebelum reverse saya akan angkat montot saya dah reverse..mak selalu ketawakan saya..huhu...

saya minum susu mak saya sampai esok je coz tu je stok yang ade...pas ni saya akan menjadi peminat setia susu lactogen..biarlah ape orang nak kate..asalkan saya tahu mak saya adalah mak yang best sekali..hehe..mak saya bukan sengaja..lagipon saya dulu jenis tak sabar..saya selau kena buli ngan kakak icha saya..dia suke picit2 saya..hehe..tapi nasib baik ade kakak sarah..dia suke panggil mak bila saya kena buli..saya rase tu je kot tentang saya..kalau saya cite lebih2 mesti org nyampah nanti...

2 ulasan:

MaMa aDaMaQiL berkata...

cayok2 musyrif..moge terus membesar dgn sehat n cergas yer syg :)

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tq mama natt...