yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 23 November 2011

anniversary yang keempat...

mak rase mak banyak cite..yelah dekat 5 bulan mak tak bercerita..hari raya pon takde cerita..huhu..takpelah tinggalkan cite yg lame..now kite cite tentang cita-cita terbaru..rasenye yang paling awal adalah anniversary mak ngan ayah yg ke-4 tahun..macam tak percaya dah 4 tahun kami hidup bersama...sekarang dah 3 orang anak pon..bangga tau umur 27 tahun ada 3 orang anak..yg baca sila jgn rase saya berlagak k! just nak bgtau je..



kepada en suamiku terima kasih kerana telah membahagiakan saya selama 4 tahun ni..walaupun baru 4 tahun alhamdulillah rumahtangga kita masih bahagia..masih lagi menjadi contoh kepada kawan2..mmg kite miskin harta tapi kita miskin kasih sayang. yang tu lagi penting dalam hidup berumahtangga ni..ape pon saya dan anak2 sayangkan awak sangat2..



akhir sekali terima kasih banyak2 coz belikan hadiah yang saya rase amat istimewa..nak tau ape dia meh tengok gambar di bawah ni...



 sumber dr google...

p/s: insyaallah kalau jadik en suami mahu belikan sesuatu yg lbh besar lagi...hope dptlah..huhu


8 ulasan:

Mama Kyra berkata...

bestnya dpt galaxy tab..happy anniversary atul

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tq eja...lame benor mengidam benda ni..hehe

MaMa aDaMaQiL berkata...

tahniah sahabat ku..same la kite pd umo 27thn ni kite dh ade 3org ank..

thn ni sempenan 3org ank ku dpt 3hadiah skali...memule iphone la,pastu telekung then smlm yg terbaru biar la rahsie kang tkt jgk org kate ku belagak plak..huhu

apepun semoge Allah perlihara rumahtangga bahagia kita smpi ke hujung nyawa.aminn

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tq natt..kamu ngan bff pon nk rahsia ke..ku takkan kate kamu berlagak..hehe..

MaMa aDaMaQiL berkata...

Rsu gak atul...huhu xpe nnt kite story2 yer...

nur rabiatul adawiyyah berkata...

ok natt..

lovely cute art berkata...

wah...bestnye...jeles nie kak atul...

nur rabiatul adawiyyah berkata...

tak mau jeles2 aya..nnti kamu leh dpt gak:)