yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Isnin, 12 Disember 2011

party preparation part 1-candy buffet idaman mak....

selama mak buat besday anak2 mak memang mak teringin sangat nak wat candy buffet atau sweat treats atau dessert buffet...mak tengok cantik gile...mak tahu ayah pon teringin sebenarnye..kali ni insyaallah kami akan cuba tunaikan impian kami dengan membuatnya secara sendiri...mula-mula rase memang nak tempah je tapi ayah tanye apa barang2nye???mak pon bagitahulah kat ayah..siap tunjuk gambar lagi kat ayah..so, ayah kate kite cube wat sendiri..insyaallah leh punye..mak sudah mula buat tagging utk dessert-dessert itu..rase macam tak sabar pulak..
selain dari candy buffet mak dah mula fikirkan tentang goodies coz kali ni mak nak bagi jemputan goodies yang sederhana...harap orang berpuas hati..ayah kate kali ni wat akikah sekali insyaallah akan diberikan bunga telur..hehe..macam anak nak kawin kan...hehe...oklah tu je yg mak nak update arini...lain kali mak akan bercerita lagi..layan kan gambar sumber dari google

 

Tiada ulasan: