yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Selasa, 27 Mac 2012

kisah anak2 lagi...

kali ni nk cerita tentang anak2 lagi...tak kisahlah org nak kata ape sebab ni blog sy...sy suka nak tulis pasal saya dan keluarga kecil saya...

perkembangan musyrif terkini sekarang dia dah 9 bulan...makan mmg kuat...sekarang memang had kan tiga kali je sehari..tapi mlm dia kalau boleh nk mkn...mak yg tak bagi..huhu...berat dah 8.4kg..walaupun tak berapa besar yg penting musyrif sht..masih setia ngan susu lactogen nye...huhu..sekarang ni dh minum 6oz...suke mak tengok..ape pon susu yg kamu minum mak percaya kamu pon cerdik macam kakak2 kamu...

perkembangan marissa plak berat dah 13.4 kg di usia 2 tahun...skit lg masuk garisan merah..huhu..takpe icha budak yg comel...icha dah pandai macam2...doa makan pon dah tak pelat..lagu2 ni pon byk yg icha tau nyanyi...icha pon makan sendiri..yg penting icha sht..alhamdulillah..

perkembangan maisarah plak sudah 3 tahun 7 bulan...macam2 benda dah tau...masih belajar utk membuka pampers nye..huhu...tahun depan dah nak dihantar ke tadika...mak ngan ayah masih pening nk hantar maisarah ke mana..huhu

tu je kot perkembangan anak2 mak...ade gak org tanye byk tak pakai belanja anak dah tiga ni...erm..tipu kalau kami kate tak byk tapi mak tak suke org kate dah anak tiga ni jadik susah...itu semua tidak betul..setizp anak ada rezekinya..

Tiada ulasan: