yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 30 Mac 2012

mengidam:-):-):-)

tajuk dah bikin suspen je...hehe...mak mmg tgh mengidam skrg ni...ayah kate benda yg saya mengidam tu dia boleh berikan...sempena harijadi sy ke syg...hehehe....anniversary dpt tab adakah besday boleh dapat note itu...huhu...tq suamiku coz kamu tak pernah bekira dgn isterimu bila ada rezeki lebih...sebab itu sy juga takkan berkira dengan kamu...kan kita dahjanji nk susah sama2 senang sama2....

tak nak lah jiwang2 sgt nanti org menyampah plak..hehehe.....disebabkan mak ngan ayah dapat rezeki lebih...ooppsss...bkn berhutang ye...ni duit terbaring..hehe...mak ngan ayah ingat nk beli lah something....bila fikir balik wat rugi je beli handphone mahal2 ni...baik carik benda yg berharga dan bermanfaat...setelah difikirkan mak rase mau kunjungi kedai yg lama mak tak singgah....last lahirkan musyrif dpt tukar gelang...kali ni nak carik brg lain plak...

tapi ayah kate perkara pertama ayah kate nk ajak soping2 baju2
 anak2...suke2...disebabkan kerajaan akan ada bayaran gaji tertunggak maka mak dah tak susah hati utk perbelanjaan hari raya....manyak syok...mak ngan ayah ni dalam kepala same je fikir...dpt je rezeki lebih sikit mmg semua kepada anak

Tiada ulasan: