yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Khamis, 15 Mac 2012

pertukaran ke kuala lumpur

erm...rase bersyukur yang teramat sangat coz hjg bulan 1 dapat bertukar ke kuala lumpur kembali...first time tengok surat dapat di ipk kl memang nangis jelah keje saya coz macam2 pandangan negatif yang saya dapat sampai en suami rase bersalah coz dia rase dia yang paksa saya bertukar...saya bertukar coz saya kesian ngan en suami coz setiap pagi dan petang mengendong sendiri anak tiga orang...orang kate takpe coz dia kan suami biar dia buat semua tu..tapi bagi saya tu tak boleh berlaku coz suami saya mungkin tak sama ngan suami orang lain coz suami saya sentiasa membantu sy...

jadik pengorbanan yang saya boleh lakukan adalah kembali bekerja di kuala lumpur..disebabkan orang yg menggantikan saya cuti bersalin so, sy tunda sehingga lah bulan 2...sekarang ni lbh kurang 3 minggu sy dah mule keje di sini...syukur alhamdulillah sy teramat selesa di sini...anak2 pon tak perlu dikejutkan pagi2 buta...bile ditinggalkan di rumah pengasuh pon mereka tak nangis lg...

saya pon dapat keluar rumah jam 7 pagi dan mengambil anak jam 5.30 petang...saya jugak nak tangkis pandangan orang bila bekerja dgn polis ni...tidaklah negatif yg disangka..sangat seronok...serius...ape pon tq kepada jkmm dan welcome pdrm...

Tiada ulasan: