yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Rabu, 3 Julai 2013

asma

tajuk yang tak best..bile kena lagi tak best tau..seruis memang tak suke bile asma menyerang..sangat tidak selesa...doc hisham sangat pelik bila sy asma coz sepanjang dier rawat kami sekeluarga menang saya tak pernah kena begini..serius bukan nak burukkan ofis sendiri tapi just nak bagitau..mane tak kena asma selama lebih kurang setahun saya tanggung hidu asap rokok di dalam bilik aircond gara-gara pegawai yang otaknye tak tau lah letak di mana..bila dah dapat asma baru orang nak pedulik..sedih beb..

bila stress lagilah asma senang nak serang...sekarang ni pon saya sedang diserang asma coz sekarang ni saya dalam keadaan tak sihat...selsema dan batuk..aduhai tak larat mak ni..kena plak bile en suami pon tak sihat..lagi haru satu umah..nasib baik anak2 memahami..semalam diaorg wat hal sendiri je..lega mak..

ade gak orang bagitau petua macam ni lah macam tu lah tapi yang jalan setakat ni ngan mak cuma ubat je..mak malas nak amik inhaler tapi rasenye pas ni nak kena standby inhaler lah coz macam makin teruk je asma mak ni..ketat sungguh dadad ni nak nafas...ape pon mak selalu doa agar sakit mak ni tak lama..tak larat dah..kalau peknen nanti tak taulah nak kate mcm mane..sedih mak..

Tiada ulasan: