bersedia utk our 4th baby:)

takot nye tengok tajuk kat atas tu..hehe..tapi realitinye memang begitu...sekarang ni mak dah ready utk proses baby yang keempat coz mau cukupkan kuota..hehe..mane taknye nk capai target 4 orang sebelum 30 tahun coz dari dulu memang dah set tak mau baby dah pas umur 30 tahun coz pas ni mau fokus pada anak2 yang ader saja...teruknye bunyi atul ooiii...tak elok dok plan2 tau..saya plan coz sy ni bukan sihat sangat..ader faham.....

sekarang ni pon saya sudah mule main2 makan pil coz saya bukan tak ready coz orang kate main2 dulu coz kalau berhenti mendadak takot badan terkejut..hehe...insyaallah akan mula minum susu dan makan asid folic coz mau baby tahun depan kan...kalau boleh saya nak baby tu lahir pas raye thn depan coz saya nak konvo dulu..tapi kalau dah rezeki awal saya terima ya...saya takde niat nak lawan ngan orang siapa yang ramai anak tapi saya ingin meramaikan umat Nabi Muhammad dan ramaikan ahli keluarga saya..

kalau leh bulan 12 ni nak kena usaha lebih sikitlah...hehe..ape pon doakan lah ye kami berjaya...hope kali ni we will get another girl..ayah pon kate mcm tu..tapi kalau dapat boy pon tak kisah yang penting sht sempurna:) nama pon dah ade dalam kepala mak ayah ni..hehe..tapi kalau dpt twin lagi best...usaha2 dan terus berusaha:)

sumber dr google:)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

28 MINGGU @ 7 BULAN

sambungan tentang disleksia

at last :)