yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 12 Julai 2013

Ramadhan:)

Salam di hari jumaat kawan-kawan...arini dah 3 Ramadhan...jap je dah tiga ari kita berpuasa...Alhamdulillah kerana dapat juga berjumpa Ramadhan tahun ini..tahun ni masih kekal berpuasa berdua bersama en suami..Insyaallah tahun depan kalau kakak sarah ok akan bertambah ahli lah...huhu...

Setakat ni berjaya menyediakan juadah berbuka dan bersahur secara sendiri..sangat seronok ok...en suami ngan anak2 pon bertambah2 makan...hepi sgt tengok..

Macam biase minggu pertama puasa wajiblah berbuka di rumah family kan..ni lah untungnya duduk dekat2..hehe..so rutin kami ari sabtu kami akan berbuka di rumah ayah mertua saya dan ahad akan berbuka di rumah ibu saya..minggu depan kami tak tau lagi coz dah mule wat kuih raya untuk orang2 yang mahukan biskut kami awal..

Ramadhan kali ni juga bagi kami pengalaman baru bila kami berpuasa di rumah baru..nasib baik saya dapat majikan yang best..dapatlah pulang awal..so, pukul 6 sampailah kami ke rumah..sempatlah saya siapkan semua juadah..takdelah kelam kabut sangat..Alhamdulillah...

oklah sampai sini je cerita saya..nanti kite berceloteh lagi ye..Assalamualaikum w.b.t...

Tiada ulasan: