yang teristimewa dan tersayang...

yang teristimewa dan tersayang...

Jumaat, 2 Ogos 2013

persiapan raya 2013:)

salam jumaat semua kawan2..dok tengok orang semua hangat cerita tentang persiapan hari raya..saya juga tak terkecuali..kesibukan menyiapkan tempahan tidak membuatkan mak leka ngan persiapan anak2.. nak amik gambar pon tak sempat coz almari gile punye penuh,yang baru beli tak gantung pon berplastik2..bajet untuk beli tu semua jangan cakaplah..ibarat kate en suami setelah 3 minggu kite susah payah mencarik rezeki utk anak2 kite haruslah susah payah gak abiskan duit..hehe..lame tau tak kuar umah bawak anak2 jalan2 soping...minggu ni kalau kesempatan nak carik tudung ngan selipar yang elok sikit utk anak2 coz sandal dah settle..

semalam mak ngan ayah dah settlekan bahagian kami so pas ni takdelah pening lagi..tinggal mak nak kena g gombak nak carik tudung mak..huhu..biaselah tudung mak skrg mmg susah nak carik kat mane2 coz nak kena carik ukuran yang sesuai..huhu..kalau pakai yang trend sekarang org pakai mmg senang nak carik..

tentang kuih raye plak malam ni mak ngan ayah nak tungkus lumus siapkan kuih raye utk umah kami,ibu dan ayah coz ahad ni dh mule nk kena siapkan tempahan kek coklat 10 biji..rezeki anak2 kan..alhamdulillah..oklah sampai sini je cerita tentang raya kami..nanti saya cerita lagi k..

Tiada ulasan: